Saturday 17 August 2013

Brown smokey look // Braon "dim u ocima" :)




Hi all,

Finally writing again but for now only short posts of my make-up looks. For all the details you can check my Instagram page @DecorUniversitas Usually there I post the list of all products I was using for the particular look.

Speaking of which, I'm loving these Maybelline lipsticks/lip butters. I don't know what they are... they are creamy and moisturizing like a lip balm but they do color the lips. They are not crazy pigmented but you get decent amount of color from it. I will get some more as soon as I go to Belgrade. I have 3 shades for now but I will talk about them in a separate post.
Hope you guys are liking this look! 

Enjoy the weekend and speak soon hopefully! <3 :)

For more looks check out my Instagram page... I will only post new ones here but I have a lot more on IG. :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cao svima,

Evo mene ponovo. :) Znam da me nije bilo dugo, ali potrudicu se da makar jednom nedeljno objavim neku recenziju ili duzi post, a ostalo ce uglavnom biti sminka dana ili slicni kratki postovi.
Ne zaboravite da posetite moju Instagram stranicu gde objavljujem sve detalje odredjenog izgleda dana, dakle listu svih proizvoda koje sam koristila za odredjeni izgled. Kliknite ovde --> @DecorUniversitas za jos mnogo razlicitih vrsta sminke koje sam uradila u prethodnom periodu dok me nije bilo ovde. Od sada cu ovde postavljati samo nove postove, tako da ako vas zanimaju prethodni, Instagram je mesto koje ne bi trebali da preskocite. :)

Bas sam spomenula da sam trenutno zaljubljena u ove Maybelline ruzeve, koji su toliko kremasti i imaju teksturu balzama za usne. Nisu preterano pigmentisani, ali daju predivnu boju usnama. Trenutno imam 3 boje, ali o tome vise u nekom drugom postu. :)

Nadam se da vam se svidja ovo sto vidite!
Do sledeceg kuckanja, zelim vam lep vikend! :)

Cmook <3


No comments:

Post a Comment