Wednesday 21 November 2012

Small H&M make-up haul & MAC make-up remover creme / H&M sminka & MAC krema za skidanje sminke

Hi everyone!

Just a short review and first impressions of the products you see on the picture above.
So, I have been lovin' these H&M products.

- Nail polish is pearl white colour and it goes on really well on the nails. Name of the colour is "Mon Amie".
- Mini lipsticks are the genuine surprise for me... very nice texture, very moisturising. There are no names on the packaging. You can see what the colours look like on the lips below the text.
- As for the lip gloss, it's a bit shimmery for my taste. Or better to say, it has silver sparkles in it so that's why I don't like it that much but I will use it for sure in some occasions. The formula is really nice. It's not too sticky but it lasts for a long time. It's in the shade "Mademoiselle".

/////////

Cao svima!

Ovo ce biti kratak pregled i prvi utisci proizvoda koje vidite na slici iznad.
Moram da priznam da su me prilicno prijatno iznenadili proizvodi H&M-a. Do sad nisam kupila nista drugo osim odece kod njih.

- Lak za nokte je perla bele boje i zaista se lepo nanosi na nokte. Boja koju vidite na slici je "Mon Amie".
- Mini ruzevi su bili najvece iznenadjenje. Veoma fina tekstura i veoma hidrirajuci na usnama. Ne postoji nikakav natpis na njima, tako da pretpostavljam da nemaju imena. Mozete videti slike kako izgledaju na usnama na slikama ispod ovog teksta.
- Sto se tice sjaja, malo je presjajan za moj ukus. Ili bolje reci, ima sitne srebrne sljokice i zbog toga mi se ne svidja previse, ali svakako cu ga koristiti u nekim prilikama. Inace je prilicno prijatan za nosenje. Nije previse lepljiv, a ostaje prilicno dugo na usnama. Ovaj je u boji "Mademoiselle".



 

 









And lastly, MAC make-up remover cream... Well, I will say that I asked for something particulary good to remove my eye make-up but also sth that can be used for the rest of the face and the girl at the MAC store gave me this. But when I came home, I started reading the label and found out that it is not suitable for the eye area. :/ Silly me for trusting the girl at MAC, thinking that she knows everything about the products she's selling. Regardless, I tried it and of course it couldn't completely remove mascara and my eyes were sore after some rubbing. :/ So, it is a good products for the face but not for the eyes.



I poslednje, MAC krema za skidanje sminke. Kada sam otisla u MAC radnju, trazila sam da mi daju nesto konkretno za skidanje sminke oko ociju, ali nesto sto moze da se koristi i za ostatak lica. Prodavacica mi je preporucila ovaj proizvod. Kada sam dosla kuci i procitala opis proizvoda, videla sam da bi trebalo izbegavati upravo podrucje oko ociju. :/ Idiot, pomislila sam da mogu da verujem da se devojka koja tamo radi, razume u proizvode koje prodaje. :/ Ali i pored toga, odlucila sam da ga isprobam. I naravno da nije uspeo kompletno da skine maskaru. Oci su mi ubrzo postale osetljive jer me je proizvod iritirao. Definitivno je dobar proizvod za ostatk lica, ali ne i za podrucje oko ociju.

No comments:

Post a Comment